Je hebt een vraag over je kaartje?
Geen nood, we helpen je graag verder
Theater Pantalone draait 100% op vrijwilligers. Zij doen er alles aan om jouw bezoek zo soepel en aangenaam als mogelijk is te laten verlopen.
Veelgestelde vragen
Misschien staat je vraag hier bij?
Ik heb een kortingscode, hoe kan ik deze gebruiken?
Bestel kaartjes voor de voorstelling waar deze kortingscode geldig voor is. In de “winkelwagen” zie je de mogelijkheid om een kortingscode in te voeren. Voer de code in en druk op Opslaan. Je kunt meerdere codes voor één bestelling gebruik door dit te herhalen.
De korting wordt automatisch verrekend.
Worden er ook kaartjes aan de zaal verkocht?
Je kunt ook kaartjes kopen aan de zaal mits deze beschikbaar zijn. Dit kan vooraf bij de bar. Op de website kun je vinden of er voor de voorstelling nog kaartjes beschikbaar zijn. Het handigste is om deze online te bestellen, want wij kunnen anders geen plaats garanderen.
Er zijn geen kaarten meer beschikbaar, is er een wachtlijst?
Er is helaas geen wachtlijst. Het komt voor dat er kaarten retour komen, houd daarom de website goed in de gaten als je nog een kaartje zoekt!
Ik heb geen kaartjes ontvangen maar wel besteld en betaald, wat kan ik doen?
Controleer om te beginnen de spam box om te zien of de kaartjes daar aanwezig zijn. Als dit niet het geval is kan je het contactformulier invullen via onze kaartverkoop. Graag hierbij aangeven op welke naam en wanneer de bestelling geplaatst is (bij benadering) en op welk mailadres de kaartjes besteld zijn. Vinnen enkele dagen ontvang je een reactie.
Ik kom in een rolstoel of ben slecht ter been.
Bij de bestelling kun je in het opmerkingenveld aangeven dat je met een rolstoel komt of slecht er been bent. We reserveren dan vooraan een plek voor.
Waar kan ik aangeven waar ik wil zitten?
In het theater zijn geen toegewezen plaatsen. Je kunt dus zitten waar je wilt. Alle plaatsen hebben goed zicht/geluid, je hoeft je geen zorgen te maken over een slechte plaats!
Ik heb een U-pas, hoe werkt dat?
Bij een aantal voorstellingen is het mogelijk om korting te krijgen via de U-pas en de Nieuwegein Stadspas. Je krijgt dan het toegangskaartje voor de helft van de prijs!
Je reserveert via deze website de kaartjes voor de voorstelling. De normale prijs wordt berekend en je rekent deze af. Bij opmerkingen schrijf je: korting met U-pas. Of korting met Nieuwegein Stadspas. Je rondt de bestelling verder af en rekent het volledige bedrag af.
Voor aanvang van de voorstelling kun je je melden bij de kassa en laat je voor iedere persoon waarvoor je korting wilt, de bijpassende U-pas of Nieuwegein Stadspas zien. Je krijgt de korting van ons terug!
Meld je aan voor de nieuwsbrief
U-pas en Nieuwegein Stadspas
Bij een aantal voorstellingen is het mogelijk om korting te krijgen via de U-pas en de Nieuwegein Stadspas
Het U-paslogo staat dan bij de aankondiging van de voorstellingen. Je krijgt dan het toegangskaartje voor de helft van de prijs! (tenzij een andere korting staat vermeld). Bij de voorstellingen waar het U-pas logo bij staat krijgen ook houders van een Nieuwegein Stadspas korting!
Hoe maak ik gebruik van deze korting?
Je reserveert via deze website de kaartjes voor de voorstelling. De normale prijs wordt berekend. Bij het veld met opmerkingen noteer je: korting met U-pas. Of korting met Nieuwegein Stadspas. Je rondt de bestelling verder af en rekent het volledige bedrag af.
Voor aanvang van de voorstelling meld je je bij de kassa van Theater Pantalone. Voor iedere persoon waarvoor je korting hebt aangevraagd en laat je de bijbehorende U-pas of Nieuwegein Stadspas zien. Je krijgt de korting terug van onze vrijwilliger achter de kassa.
Let op: Zonder het tonen van de passen kan geen korting worden gegeven